لینک کوتاه : http://panasonic-group.com/?p=3732

نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک کرج

نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک کرج با توجه به سوابق و تجربیات و همچنین موجودی وسیع قطعات در انبارهای خود امکان سرویس دهی در رسته صوتی و تصویری، لوازم خانگی و ملزومات آرایشی و بهداشتی را به شما مشتریان گرامی دارا می باشد.

نمایندگی رسمی گروه پاناسونیک

گروه پاناسونیک در کرج آماده ارائه خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی و همکاران عزیز در سراسر ایران می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه های پاناسونیک، مشاوره فنی با تکنسین های متخصص، استعلام هزینه تقریبی تعمیر، شناسایی محدوده ایراد، فقط کافی است با شماره تلفن ۰۲۶۳۶۱۱۵ تماس حاصل نمایید.

 

نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک کرج

انتخاب بهترین نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک کرج 

*امکان ارائه سرویس و خدمات تعمیر در محل

*دارا بودن تیم حمل و نقل

*تجربه و تخصص

*تامین قطعات یدکی در سریع ترین زمان

*عیب یابی دقیق

نکته حائز اهمیت در انتخاب بهترین نمایندگی تعمیرات تلویزیون،در نظر گرفتن امکانات نمایندگی می باشد. با توجه به اینکه همیشه شرایط حمل و نقل دستگاه به نمایندگی برای مشتریان میسر نیست، ارائه خدمات تعمیرات در محل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از طرفی با توجه به احتمال آسیب رسیدن بیشتر در حمل و نقل، بهتر است  انتقال دستگاه را به تیم حمل و نقل نمایندگی بسپارید. 

 

چرا گروه پاناسونیک را انتخاب کنیم؟

تعمیر تلویزیون های پاناسونیک اعم از پلاسماها، تلویزیون های LED و تلویزیون های LCD در نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک توسط تیم حرفه ای و مجرب با دستگاه های تخصصی انجام پذیر است. طی تماس با ما  می توانید علت خرابی تلویزیون، نحوه تعمیر و رفع ایراد، هزینه تقریبی تعمیرات تلویزیون را از متخصصین ما جویا شوید .

در صورت مشاهده هرگونه ایرادی در کارکرد تلویزیون بهتر است برای جلوگیری از آسیب رسیدن به سایر قسمت های دستگاه، با نمایندگی گروه پاناسونیک  تماس حاصل نموده و مشکل را با مشاورین فنی در میان بگذارید و یا برای عیب یابی تلویزیون را به نمایندگی رسمی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک انتقال دهید.

در نمایندگی ابتدا دستگاه از نظر فنی بازدید شده و عیب یابی می شود و پس از آن پروسه تعمیر مرحله به مرحله طی می شود. بعد از تعمیر و تست قطعه معیوب و حصول اطمینان از کارکرد و سلامت دستگاه، به مشتری تحویل داده می شود.

 

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در محل

خدمات نمایندگی گروه پاناسونیک در کرج

نمایندگی تعمیرات پاناسونیک در کرج توسط تیم متخصص با بیش از ۲۰ سال سابقه تعمیرات امکان پشتیبانی فنی، تعمیر تخصصی برد، سرویس دهی در ۱۸۰ شهر و ۳۰ استان کشور را دارا می باشد. برای دریافت خدمات تعمیر تلویزیون کافی است با نمایندگی گروه پاناسونیک تماس گرفته و مشکل خود را گزارش دهید. کارشناسان آماده ارائه مشاوره فنی تلفنی و تعمیرات در محل هستند.

 

  1. مرکز تخصصی تعمیرات برد الکترونیکی پاناسونیک در کرج
  2. تعمیرات انواع مدل تلویزیون پاناسونیک
  3. تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون پاناسونیک
  4. تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در محل
  5. رفع مشکلات نرم افزاری تلویزیون پاناسونیک
  6. رفع مشکلات مربوط به پنل تلویزیون پاناسونیک
  7. تعمیر مشکلات مربوط پارگی باند و صدای پاناسونیک
  8. تعمیرات پنل آب خورده تلویزیون پاناسونیک
  9. رفع مشکلات مربوط به سوختن بکلایت تلویزیون
  10. رفع مشکلات مربوط به قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون پاناسونیک
  11. علت خرابی پنل تلویزیون پاناسونیک
  12. خرابی و آپدیت نرم افزار تلویزیون پاناسونیک
  13. رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون LED پاناسونیک 
  14. رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون LCD پاناسونیک 
  15. رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون PDP (پلاسما) پاناسونیک 
  16. تولید بکلایت تلویزیون
  17. تولید دیفیوزر تلویزیون

ضمانت تعمیرات تلویزیون پاناسونیک 

با توجه به احساس مسئولیت در قبال شما مشتریان گرامی، نمایندگی مجاز پاناسونیک در کرج تمام سعی خود را نموده تا به سطح کیفی مناسبی از نظر ارائه خدمات دست یابد و با کسب این سطح از دانش و تجربه فنی این امکان برای ما میسر می گردد که با اطمینان خاطر محصولات و خدمات خود را با درج ضمانت مکتوب در فاکتور به هموطنان عزیزمان ارائه دهیم.

طبق تعرفه اتحادیه و بازرگانی ضمانت ایراد رفع شده ۱ماه می باشد اما مجموعه تعمیرات تخصصی پاناسونیک گروپ پس از رفع ایراد, ۳ تا ۱۲ ماه تعمیر انجام شده را با ارائه فاکتور ضمانت می کند. مجموعه گروه پاناسونیک البرز تمامی تعمیرات خود را بنا بر شرایط ، مشمول ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت پشتیبانی به صورت مکتوب در فاکتور سرویس می نماید .

 

نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک کرج 

آیا تاکنون برای شما پیش آمده که با متوجه شدن کارکرد غیر طبیعی تلویزیون مانند: نداشتن تصویر یا تاریک شدن قسمتی از تصویر صفحه نمایش، شنیدن صدای اضافه از بدنه تلویزیون، چشمک زدن چراغ پاور، ماندن تصویر روی لوگوی پاناسونیک دچار نگرانی شوید؟ یا به دنبال یافتن پاسخی برای علت روشن نشدن تلویزیون باشید. آیا تا کنون با نشت مایع به داخل تلویزیون (آب خوردگی پنل یا خیس شدن تلویزیون) یا شکستن پنل تلویزیون بر اثر ضربه یا حمل و نقل ناصحیح روبرو شدید؟ کافی است با نمایندگی پاناسونیک البرز تماس حاصل نمایید تا علت بروز هرگونه ایراد و نحوه تعمیر و رفع آن و همچنین هزینه تقریبی تعمیرات تلویزیون خود را جویا شوید. در بعضی مواقع حتی نیازی به جابجایی دستگاه نیست و تکنسین به منزل مصرف کننده اعزام می گردد. در صورتیکه تعمیرات پیچیدگی خاصی نداشته باشد با ارائه خدمات و تعمیر در منزل مشکل دستگاه مرتفع می گردد. 

 

نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در محل 

در صورت بروز هر گونه مشکل جدی برای تلویزیون احتمالا به فکر مشکلات جابجایی و احتمال آسیب رسیدن به دستگاه خود افتاده باشید. لازم به ذکر است مشتریان گرامی میتوانند حتی بدون نیاز به مراجعه حضوری از سرویس تعمیرات تلویزیون در محل برخوردار شوند. کافی است با نمایندگی تماس حاصل نموده و شرح ایراد و مدل دستگاه را اعلام نمایید تیم حرفه ای تعمیرات در کمترین زمان ممکن جهت بازدید و تعمیرات تلویزیون پاناسونیک به آدرس اعلامی مشتریان عزیز مراجعه خواهند کرد. از آنجایی که تیم اعزامی از مهارت و تخصص بالقوه در امر تعمیر برخوردار هستند و با توجه به رعایت آخرین استانداردهای روز دنیا در امر تعمیرات، هموطنان عزیز می توانند از سرویس خدمات تعمیر در منزل برخوردار شوند.

 

تعمیرگاه تلویزیوین پاناسونیک

 

در صورت عدم امکان تعمیر در محل دستگاه، بعلت پیچیدگی پروسه تعمیر یا نیاز به ابزارهای تخصصی و طولانی شدن زمان تعمیر و یا مقدور نبودن تعمیرات در محل، مشتریان عزیز می توانند از تیم حمل و نقل این مجموعه برای ارسال دستگاه معیوب یا قطعه معیوب به مرکز نمایندگی پاناسونیک، با رعایت تمامی استانداردهای حمل و نقل استفاده کنند.

امکان تخصیص تلویزیون جایگزین طی پروسه تعمیر 

از آنجایی که تلویزیون یک دستگاه کاملا کاربردی برای مشتریان عزیز می باشد نمایندگی تعمیرات پاناسونیک کرج (پاناسونیک گروپ) ، جهت رفاه حال مصرف کنندگان گرامی ، در صورتی که مراحل تعمیر به علت پیچیدگی یا چند مرحله ای بودن تعمیرات و تست دستگاه ، زمان بر باشد ، دستگاهی به عنوان امانت تا زمان تحویل دستگاه در اختیارشان قرار می دهد.

تیم حمل و نقل دستگاه های پاناسونیک 

در صورت پیچیده بودن پروسه تعمیرِ دستگاه یا نیاز به ابزارهای تخصصی جهت تعمیر و مقدور نبودن تعمیرات دستگاه در محل، قطعه مورد نظر یا تلویزیون، با رعایت تمامی نکات ایمنی و استانداردهای حمل و نقل، به مرکز منتقل خواهد شد و پس از تعمیر و اطمینان حاصل کردن از سلامت آن، دستگاه با تست کامل و ارائه ضمانت پس از تعمیر در فاکتور رسمی تحویل خواهد شد . 

 

تعمیرات تخصصی برد الکترونیکی 

نمایندگی رسمی تعمیرات پاناسونیک در کرج، با داشتن تیم حرفه ای و با تجربه تعمیرات، دارا بودن کامل ترین انبار قطعات و آزمایشگاه تخصصی تعمیر برد، داشتن تجهیزات لازم جهت تعمیرات لوازم صوتی و تصویری طبق آخرین استانداردهای روز دنیا، امکان ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی را دارا می باشد. فرآیند تعمیرات در اسرع وقت انجام شود. تعمیرات سیستم های صوتی و تصویری پاناسونیک با هر عیب و نقص در این واحد امکان پذیر است. در صورتی که دستگاه دچار آسیب سخت افزاری شده باشند تعویض قطعه با نمونه های اورجینال از خدمات دیگر گروه پاناسونیک کرج  می باشد.

 

 

 

 

Call Now Button