لینک کوتاه : http://panasonic-group.com/?p=718

نصب و راه اندازی سیستمهای صوتی و تصویری پاناسونیک

نصب و راه اندازی سیستمهای صوتی و تصویری پاناسونیک در این مرکز توسط تکنسین های حرفه ای و متخصص انجام پذیر می باشد. در صورت درخواست سرویس نصب با شماره تلفن ۰۲۶۳۶۱۱۵ تماس حاصل نموده و یا یا فرم ثبت درخواست سرویس را تکمیل نمایید .

 

تلویزیون جدید مبارک

نصب تلویزیون پاناسونیک در کرج

 

نصب تلویزیون پاناسونیک در کرج

این مرکز با تیم مجرب امکان نصب و راه اندازی سیستم های صوتی و تصویری پاناسونیک و زلموند در سراسر کرج و تهران را برای شما مشتریان گرامی را فراهم آورده است. تلویزیون ها به دو صورت نصب می شوند: نصب تلویزیون روی دیوار که توسط  پایه دیواری یا براکت انجام می شود و یا نصب رومیزی که تلویزیون روی پایه روی میز قرار می گیرد. برای نصب تلویزیون به هر دو روش بایستی نکاتی را در نظر بگیرید که در ادامه این مقاله به آنها می پردازیم. 

 

 

جهت ثبت درخواست سرویس نصب فرم ثبت درخواست را تکمیل نموده یا به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.

همچنین می توانید طی تماس با شماره ۰۲۶۳۶۱۱۵ درخواست خود را ثبت نمایید .

 

 

 

نکات نصب تلویزیون چیست؟

نکات نصب تلویزیون، مجموعه اقدامات اصولی است که باعث می شود هرگونه احتمال آسیب به دستگاه به حداقل برسد. در این مقاله با ما همراه باشید تا از نکات مهمی که در هنگام نصب بایستی رعایت شود، مطلع شوید.

۱. شرایط محیطی و دمای مناسب

گرمای محیط: معمولا دستگاه هایی از جمله تلویزیون که امروزه در همه منازل وجود دارد ، به علت داشتن بردهای الکترونیکی گرما تولید می کنند. و گرما در بردهای الکترونیکی از مهمترین علت های خرابی آنها محسوب می شود. بنابر این پیشنهاد می شود که حد المقدور برای افزایش طول عمر دستگاه و مناسب بودن دمای محیط، دستگاه را در مجاورت منابع گرما زا از جمله رادیاتور، بخاری، شومینه، و یا سایر وسایل که گرما تولید می کنند نصب نکنید چرا که می توانند به تلویزیون آسیب برسانند. همچنین تابش مستقیم نور خورشید و یا امواج الکترومغناطیس هم می تواند برای دستگاه مضر باشد.

رطوبت محیط: تلویزیون دارای بردهای الکترونیکی می باشد که هرگز نباید در مجاورت رطوبت یا در معرض آب خوردگی قرار بگیرند.لذا قرارگیری تلویزیون در محیط دارای رطوبت زیاد باعث برق گرفتگی و یا آتش سوزی خواهد شد. بنابراین از نصب تلویزیون در فضای باز، یا نزدیک به کولر گازی جلوگیری نمایید. چرا که اگر به هر دلیلی کولر گازی نشتی آب داشته باشد به تلویزیون آسیب وارد می کند. همچنین اکیدا توصیه می شود محل نصب تلویزیون به صورت رومیزی و دیواری را در مجاورت پنجره انتخاب ننمایید زیرا اگر قطرات باران به پشت تلویزیون و بردها، یا به پنل تلویزون نفوذ کند آسیب جدی به دستگاه وارد می کند.

۲. برق ورودی تلویزیون

استفاده از یک پریز برای چند دستگاه برقی می تواند موجب آتش سوزی و یا برق گرفتگی شود. همچنین استفاده از یک سیم رابط و یا آداپتوری که از ظرفیت پریز برق بیشتر باشد نیز این احتمال را افزایش می دهد. مطمئن شوید روی کابل برق جسمی قرار نگیرد.

۳. تهویه مناسب محل نصب دستگاه

بهتر است تلویزیون در محلی قرار بگیرد که تهویه مناسبی داشته باشد. بنابراین دستگاه را در فضای بسته داخل دکور منازل قرار ندهید .

 

لوگو اصلی پاناسونیک

گارانتی تلویزیون 

در ابتدا بهتر است شرایط گارانتی تلویزیون برند خود را مطالعه نمایید. چرا که شرکت های ارائه دهنده خدمات گارانتی، شرایط متفاوتی دارند. برای مثال معمولا تلویزیونی که بتازگی خریداری شده است حتما باید توسط تکنسین های شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی نصب شود. در غیر اینصورت از گارانتی خارج می شود. اگر تلویزیون پاناسونیک و یا زلموند خریداری کردید که دارای گارانتی بوده و همچنین تحت پشتیبانی شرکت آژند سرویس باشد می توانید با شماره ۰۲۶۳۶۱۱۵ تماس حاصل نموده و در خواست سرویس نصب را ثبت نمایید. تیم متخصص نصب سیستم های صوتی و تصویری پاناسونیک و زلموند در اسرع وقت با هماهنگی قبلی به محل نصب دستگاه شما مراجعه نموده و پس از تست و حصول اطمینان از سالم بودن آن، دستگاه را نصب و راه اندازی کرده و اطلاعات دستگاه را در شرکت گارانتی کننده ثبت می نمایند.

 

لوگو اصلی زلموند

 

نصب تلویزیون روی میز 

  • برای نصب رومیزی تلویزون لازم است قبل از مراجعه تکنسین میز در نزدیکی پریز برق و همچنین آنتن ، در محل مورد نظر قرار گرفته باشد.

نصب تلویزیون روی پایه‌‌ی دیواری یا براکت

  •  برای نصب دیواری تلویزیون بهتر است دیوار مناسبی را انتخاب نمایید که تحمل وزن تلویزیون را داشته باشد و همچنین محلی که برای نصب در نظر گرفته اید باید استاندارهای و موارد ایمنی نصب را دارا باشد. بعنوان مثال نزدیک پنجره، درب ورودی یا کمد نباشد چرا که زمان باز و بسته شدن درب ها احتمال برخورد با پنل تلویزیون و شکستگی پنل وجود دارد .
  • همچنین بهتر است قبل از مراجعه تکنسین براکت دیواری متناسب با تلویزیون خود را آماده کرده باشید . شما می توانید از دفترچه راهنما کمک بگیرید و پایه مناسب دستگاه خود را تهیه کنید. در صورتی که تمایل دارید براکت دیواری را از نمایندگی پاناسونیک تهیه نمایید بهتر است زمان درخواست نصب حتما این مورد را ذکر کنید تا تکنسین زمان مراجعه براکت دیواری و تجهیزات مورد نیاز را به همراه داشته باشد.

 

توجه :  هرگز خودتان اقدام به نصب نکنید و از نصب غیر اصولی توسط افراد متفرقه جلوگیری کنید.

آموزش منوی ریموت کنترل و راه اندازی دستگاه :

تکنسین پس از نصب، دستگاه را راه اندازی کرده و منوی دستگاه، کانالیابی، تنظیمات، نحوه نگهداری صحیح دستگاه جهت افزایش طول عمر و استفاده بهینه از دستگاهتان  را آموزش می دهد.

شرایط نصب دستگاه های صوتی و تصویری :

  • دستگاه به منزل رسیده باشد.
  • در صورتی که تمایل به نصب دیواری تلویزیون دارید از قبل به تکنسین اطلاع دهید تا پایه مورد نظرتان را به همراه داشته باشد.
  • محل نصب آماده باشد و ترجیحا نزدیک به پریز برق باشد.
  • سیم آنتن آماده باشد.
  • فاکتور معتبر دستگاه را به همراه داشته باشد.

 

هزینه نصب تلویزیون پاناسونیک :

نصب سیستم های صوتی و تصویری با تعرفه های استاندارد شرکت انجام می شود. نصب رومیزی تلویزیون های پاناسونیک و راه اندازی آن ها رایگان می باشد. هزینه ایاب و ذهاب داخل محدوده رایگان بوده و خارج از محدوده طبق استاندارهای شرکت محاسبه خواهد شد .

اگر تمایل به نصب دیواری تلویزیون های پاناسونیک داشته باشد بهتر است قبل از ثبت درخواست سرویس نصب حتما پایه دیواری متناسب با مدل تلویزیون خود را به تهیه کرده باشید. در صورت نداشتن پایه دیواری ، ضمن درخواست سرویس نصب حتما نصب دیواری را اعلام نموده تا تکنسین هنگام مراجعه براکت مخصوص مدل تلویزیون شما را به همراه داشته باشد . نصب دیواری تلویزیون و همچنین تهیه براکت دیواری توسط نصاب شامل هزینه جداگانه می باشد.

 

گارانتی تلویزیون پاناسونیک از چه تاریخی شروع می شود ؟

پس از نصب، اطلاعات دستگاه تان در سایت شرکت گارانتی کننده ثبت شده و گارانتی دستگاه از تاریخ خرید دستگاه و پس از ارسال پیامک به سر شماره مربوطه آغاز می شود. و در صورت بروز هرگونه مشکلی می توانید از خدمات گسترده نمایندگی رسمی پاناسونیک کرج در سراسر ایران بهره مند شوید. کافی است به سایت مراجعه کرده و از قسمت سوالات متداول سایت رسمی پاناسونیک راهنمایی های لازم را کسب کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره  ۰۲۶۳۶۱۱۵تماس حاصل نمایید.

 

محدوده تحت پوشش نمایندگی پاناسونیک :

نمایندگی رسمی پاناسونیک با داشتن تیم حرفه ای در نصب امکان سرویس دهی به تمامی نقاط کرج و تهران را دارا می باشد.

 

نحوه ثبت درخواست نصب و مراجعه تکنسین :

جهت دریافت سرویس نصب برای دستگاه خود به قسمت تماس با ما مراجعه کرده یا فرم ثبت درخواست سرویس را پر کنید. تیم نصب گروه پاناسونیک  قبل از مراجعه به محل نصب دستگاه تان با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ می کند.

 

Call Now Button